5 هزار سند مالکیت املاک نهضت ملی مسکن در یزد صادر شد
کد خبر: 4167346
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

5 هزار سند مالکیت املاک نهضت ملی مسکن در یزد صادر شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد از صدور سند مالکیت تمام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال و بیش از پنج هزار سند مالکیت این طرح از ابتدای امسال تا پایان مردادماه در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

مهدی اقبال، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی ثبت اسناد و املاک یزد، مهدی اقبال، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به شعار سال مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید گفت: امسال تمام تلاش ما در بخش‌های مختلف بویژه مستندسازی اراضی و املاک، تحقق شعار امسال است تا زمینه رشد تولید با این کار فراهم شود.

وی افزود: در این راستا به‌طور میانگین ماهانه بیش از هزار سند مالکیت کاداستری املاک طرح نهضت ملی مسکن در واحدهای ثبتی استان یزد صادر و تحویل داده شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد اضافه کرد:  با تلاش شبانه روزی همکاران واحدهای ثبتی و تا پایان سال، در مجموع ۳۰ هزار سند مالکیت کاداستری تک برگ در سراسر استان صادر تحویل داده خواهد شد.

اقبال بیان کرد: تعداد ۲۳ هزار و ۶۰۰ سند مالکیت مربوط به واحدهای مسکن ویلایی پردیس زندگی به عنوان بزرگترین مجموعه ویلایی کشور در یزد است که تا پایان سال به مسکن و شهرسازی تحویل داده می‌شود.

عضو شورای حفظ حقوق بیت‌المال یزد یادآور شد: اراضی ۳۷۷ هکتاری شهرک پردیس زندگی در جاده یزد به تفت، اراضی ۴۰۰ هکتاری در محله حسن آباد و اراضی ۴۰۰ هکتاری در ابتدای جاده یزد ـ بافق از جمله نقاطی است که واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در آنجا در حال ساخت است.

اقبال گفت: تیرماه امسال نیز با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و در جلسه شورای قضایی استان یزد، بزرگترین سند مالکیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان با مساحت ۳۳۰ هکتار صادر و تحویل راه و شهرسازی به عنوان متولی این بخش تحویل داده شد.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در بخش اراضی ملی و کشاورزی بیان کرد: خوشبختانه  یزد در عمل به منویات رهبری در اجرای قانون جامع حدنگار و کاداستر اراضی ملی و زراعی و کشاورزی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha