تجلیل از 60 برگزیده در 14 بخش سوگواره چلچراغ در لرستان
کد خبر: 4167882
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

تجلیل از 60 برگزیده در 14 بخش سوگواره چلچراغ در لرستان

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از مشارکت قابل توجه هنرمندان لرستانی در نخستین سوگواره عاشورایی چلچراغ خبر داد و گفت: در اختتامیه این سوگواره از ۶۰ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

سوگواره چلچراغ در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اعظم روانشاد، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از مشارکت گسترده هنرمندان لرستانی در نخستین سوگواره چلچراغ خبر داد‌ و گفت: در اختتامیه این سوگواره از ۶۰ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سوگواره عاشورایی چلچراغ یکی از رویدادهای فرهنگی در لرستان است که با مشارکت همه شهرستان‌های استان برگزار شده است، افزود: با توجه به زمان یک‌ ماهه ارسال آثار و به‌رغم محدود بودن زمان، این رویداد مورد استقبال هنرمندان لرستانی قرار گرفت و مهلت ارسال آثار که تا ۲۰ مردادماه بود، مجدداً تمدید و تا ۳۱ مردادماه ادامه داشت.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ارسال ۸۳۷ اثر در استان به دبیرخانه اولین سوگواره عاشورایی چلچراغ خبر داد و بیان کرد: در اختتامیه اولین سوگواره عاشورایی چلچراغ در لرستان از ۶۰ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد. این آثار در  ۱۴ بخش به دبیرخانه سوگواره ارسال شده‌اند.

وی گفت: اختتامیه اولین سوگواره عاشورایی چلچراغ در لرستان روز دوشنبه، ۲۰ شهریورماه از ساعت ۹:۳۰ در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha