ارائه ۱۱۲ هزار خدمت درمانی هلال احمر خراسان‌جنوبی در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4167930
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

ارائه ۱۱۲ هزار خدمت درمانی هلال احمر خراسان‌جنوبی در پیاده‌روی اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش کادر درمانی مستقر در کاظمین و سامرا، بیش از ۱۱۲ هزار نفر از خدمات مختلف ارائه شده بهره‌مند شدند.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز، 19 شهریورماه با اشاره به خدمات هلال احمر در ایام اربعین بیان کرد: امسال جمعیت هلال احمر کشور با بیش از ۸۰ پایگاه و درمانگاه و مرکز درمانی در ورودی مرزها و داخل عراق به زائران مراسم جهانی اربعین امدادرسانی و خدمات‌رسانی کرد.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و امدادی ۱۶۲ پزشک، پرستار و امدادگر از خراسان‌جنوبی در قالب تیم‌های هلال احمر به عراق اعزام شدند، افزود: طی فعالیت دو درمانگاه در کاظمین و حضور دو پزشک و پرستار در سامرا، بیش از ۱۱۲ هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند.‌

کاوسی با اشاره به ابراز رضایت رئیس جمعیت هلال احمر، استاندار خراسان‌جنوبی و دیگر مسئولان و زائران از خدمات هلال احمر در عراق بیان کرد: امید است بتوانیم با بهره‌گیری از تجارب امسال، طی سال‌های آینده گام‌های بزرگ‌تری برای خدمت به زائران حسینی برداریم. نیروهای هلال احمر شامل پزشک، پرستار و نجاتگر اعزامی به کاظمین، روز گذشته به خراسان‌جنوبی بازگشتند.

انتهای پیام
captcha