پیاده‌روی اربعین اتحاد مسلمانان را به رخ جهانیان کشید
کد خبر: 4168067
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

پیاده‌روی اربعین اتحاد مسلمانان را به رخ جهانیان کشید

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: پیاده‌روی اربعین اتحاد و همبستگی مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.

دیدار مدیرکل و رؤسای تبلیغات اسلامی استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 19 شهریور، در دیدار با مدیرکل و رؤسای این مجموعه در استان، افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) یک کار بزرگ فرهنگی بود که باید نقاط ضعف و قوت این آیین در سال جاری مشخص شده و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آن برای سال‌های آینده در دستور کار مسئولان قرار گیرد. در واقع پیاده روی اربعین اتحاد و همبستگی مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.

وی ادامه داد: توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جامعه باید از جمله اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته و انتظار می‌رود این نهاد مقدس با همکاری دیگر دستگاه‌های فرهنگی اقدامات ارزنده‌ای در استان انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام پایانی ماه صفر قرار داریم نیازست سازمان تبلیغات اسلامی استان با برنامه‌ریزی‌های دقیق به دنبال برگزاری مناسبت‌های مذهبی ویژه این روزها باشد تا مردم بتوانند به خوبی از این فرصت باقیمانده طلایی این ماه بهره‌مند شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اقدامات بسیار مناسبی در حوزه بانوان، شبکه‌سازی اقشار تاثیرگذار و جوانان انجام داده و حضور بانوان در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بسیار اهمیت داشته و می‌توانند در بسیاری از مسائل اجتماعی به عنوان بازوی توانمند این اداره کل باشند.

امام جمعه اراک گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی مبلغین و روحانیون حضور بیشتر در مدارس را در دستور کار خود قرار داده و برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو تلاش کنند تا افراد اصلح و کارآمد برای خدمت در جامعه وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

انتهای پیام
captcha