تقدیر مواکب قزوینی از عملکرد تیم مدیریتی استان
کد خبر: 4168141
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

تقدیر مواکب قزوینی از عملکرد تیم مدیریتی استان

جمعی از مواکب حسینی استان قزوین با صدور بیانه‌ای از حمایت‌های استاندار و تیم مدیریتی استان در راستای برگزاری اربعین ۱۴۰۲ تقدیر کردند.

پیاده روی اربعین

به گزارش ایکنا از قزوین، جمعی از مواکب حسینی استان قزوین با صدور بیانه‌ای از حمایت‌های استاندار و تیم مدیریتی استان در اربعین ۱۴۰۲ تقدیر کردند.

در این بیانیه خطاب به اعلایی، استاندار قزوین و رئیس ستاد اربعین آمده است:

با درود و ارادت خاضعانه محضر خادمان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و با الطاف واسعه خداوند متعال مراسم راهپیمایی اربعین که به تعبیر مقام معظم رهبری (دامت‌توفیقاته)، پرچم بلند حضرت سیدالشهدا(ع) و نشانه اراده پروردگار برای افراشته شدن پرچم اسلام اهل بیت(ع) است، با شکوه و عظیم در جوار اعتاب مقدس و بارگاه مطهر ائمه اطهار(ع) در کشور عراق برگزار شد.

ضمن تمجید و تقدیر از میزبانی خالصانه ملت شریف و بزرگوار عراق؛ از همکاری و تلاش عاشورایی حضرتعالی و تیم مدیریتی استان، خدمات بی‌شائبه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، زحمات خالصانه ستاد مردمی اربعین استان قزوین و سایر خادمین خدمت‌رسان به خیل زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حوزه‌های مختلف تشکر نموده و مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز می‌نمائیم.

اقدامات ارزشمند شما عزیزان در پاسداشت مراسم عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ همراه با دست‌اندرکاران و موکبداران عزتمند عراقی، فراموش نشدنی است و برایتان استجابت این دعای شریف (أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَأَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ علیه السلام) را از درگاه باری‌تعالی مسئلت داریم.

ان‌شاءالله توفیق یابیم با بهره‌گیری از تجارب گذشته و امسال، حماسه اربعین سال‌های آینده را در سازماندهی و خدمت به زائرین به نحو شایسته‌تری اجرا و در سایر فعالیت‌های اجتماعی و مردمی اثرگذار باشیم.

انتهای پیام
captcha