هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، ترویج فرهنگ نیکوکاری در دانش‌آموزان است
کد خبر: 4168159
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش سیستان‌وبلوچستان:

هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، ترویج فرهنگ نیکوکاری در دانش‌آموزان است

حسن بروشکی گفت: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و نیز آشنا ساختن دانش‌آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه است.

حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستانحسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسن بروشکی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان امروز، 20 شهریورماه، در جلسه همفکری برگزاری جشن عاطفه‌ها با اشاره به حدیث پیامبر مکرم اسلام(ص) که فرمودند: «بالاترین فقر، فقر فرهنگی است»، گفت: لازم است دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و اولین روزهای فصل تعلیم و تربیت، محبت و خوبی کردن به هم‌نوعان را یاد گرفته و کمک به نیازمندان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، ایجاد فرهنگ احسان و کمک به هم‌نوعان در بین دانش‌آموزان از مهمترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان در ادامه افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و نیز آشنا ساختن دانش‌آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه است.

حسن بروشکی با اشاره به این‌که یکی از اتفاقات خوب و رویکردهای وزیر آموزش و پرورش در همه برنامه‌های ابلاغی به ستادهای استانی، قراردادن مدرسه به عنوان محور اصلی اجرای برنامه‌ها است، اظهار کرد: با هدف تحقق این رویکرد، در سیستان‌وبلوچستان نیز مدرسه محوری یکی از اولویت‌های کاری آموزش پرورش استان خواهد بود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش و کمیته امداد یک روح در دو کالبد هستند و با تمام توان در کنار هم و برای اجرای برنامه‌های مشترک گام بر خواهند برداشت.

همچنین در این جلسه عبادی فر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به تشریح برنامه‌های امسال این دستگاه در حوزه دانش آموزان تحت پوشش این نهاد پرداخت.

 

انتهای پیام
captcha