پذیرش آثار هنرمندان اردبیلی در فراخوان‌های ملی
کد خبر: 4168189
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

پذیرش آثار هنرمندان اردبیلی در فراخوان‌های ملی

آثار هنرمندان اردبیلی «رحمان مجرد» و «آرام علایی» در فراخوان «پرتره‌های دیده‌نشده» و هم‌چنین آثار «رحمان مجرد»، «آرام علایی» و «نسرین معمرپور» در فراخوان پنجمین نمایشگاه آنلاین «آرت استور» مورد پذیرش قرار گرفت.

پذیرش آثار هنرمندان اردبیلی در فراخوان‌های ملیبه گزارش ایکنا از اردبیل، آثار هنرمندان اردبیلی «رحمان مجرد» و «آرام علایی» در فراخوان «پرتره‌های دیده‌نشده» گالری اکنون اصفهان و هم‌چنین آثار «رحمان مجرد»، «آرام علایی» و «نسرین معمرپور» در فراخوان پنجمین نمایشگاه آنلاین «آرت استور» مورد پذیرش قرار گرفت.

رحمان مجرد با یک اثر در بخش عکس و آرام علایی نیز با یک اثر در بخش تصویرسازی این نمایشگاه که از ۱۷ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ در گالری «اکنون» اصفهان در حال برگزاری است، حضور دارند.

فراخوان پنجمین نمایشگاه آنلاین سایت «آرت استور» در بخش‌های؛ نقاشی، نقاشیخط، خوشنویسی، نگارگری، عکس، حجم و مجسمه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود که «رحمان مجرد» در بخش عکاسی با ۳ اثر، «آرام علایی» با ۳ اثر و «نسرین معمرپور» با ۲ اثر در بخش نقاشی در این فراخوان حضور دارند.

پنجمین نمایشگاه آنلاین سایت «آرت استور» با ۱۵۳ اثر از ۶۳ هنرمند در سایت آرت استور از ۱۷ شهریور ماه به مدت یک ماه در دسترس علاقه‌مندان و خریداران می‌باشد.

انتهای پیام
captcha