همایش استانی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4168944
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

همایش استانی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی در کردستان برگزار شد

همایش استانی دانشگاه تراز انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان امروز، 23 شهریور در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش استانی دانشگاه تراز انقلاب که امروز، 23 شهریور در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، جامعه دانشگاهی را بزرگترین سرمایه جامعه دانست و گفت: ارتقاء مباحث علمی در همه زمینه‌ها باید در دانشگاه‌ها انجام شود.

وی بارزترین جلوه حفظ جایگاه علم و علم آموزی را حفظ شأن استاد و دانشجو دانست و افزود: تزریق شادی و نشاط به فضای دانشگاه مایه رشد و بالندگی دانشجویان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه تولید و تقویت علم اولویت اول اساتید و دانشجویان باید باشد، بیان کرد: جنگ شناختی کارزار اصلی دشمن امروزی است و در این جنگ مراکز علمی و به ویژه دانشگاه‌ها هدف اصلی هستند که باید جایگاه این کانون حفظ و روز به روز ارتقا یابد.

وی در پایان یادآور شد: اساتید و دانشجویان دانشگاه باید از ظرفیت‌ها و کارهای صورت گرفته در استان کردستان بازدید داشته و پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده را تبیین کنند تا امیدآفرینی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha