دوره توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در مدارس غیردولتی کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4169244
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

دوره توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در مدارس غیردولتی کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی کردستان از آغاز دوره توانمند سازی نیروی انسانی مدارس غیر دولتی فردا، 26 شهریور در سطح استان کردستان خبرداد و گفت: این دوره در 60 پودمان برگزار می‌شود.

کلاس درس

سیدکامل حسینی، رئیس اداره مدارس و مراکز  آموزشی غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دوره‌های توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در مدارس غیردولتی با نظارت اداره مدارس ومراکز غیر دولتی و میزبانی دانشگاه فرهنگیان روز یکشنبه ۲۶ شهریور در کردستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: دوره توانمندسازی نیروی انسانی مدارس غیردولتی با هدف تخصصی کردن معلمان و  ارتقا علمی و حرفه‌ای نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی مستند به بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی  بر اساس ۶ پودمان هر پودمان ۶۰ ساعت  در ۱۱ زیر عنوان برگزار می‌شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی استان کردستان بیان کرد: این دوره آموزشی برای سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و عوامل اجرایی از روز یکشنبه، ۲۶ شهریور برای نواحی یک و دو سنندج در ساختمان آموزشی پردیس دانشگاه فرهنگیان سنندج برگزار خواهد شد.

رئیس اداره مدارس و مراکز  آموزشی غیردولتی و مشارکت های مردمی ادامه داد: دوره عمومی پودمان یک شامل عنوان درسی فناوری‌های نوین آسیب‌های اجتماعی و راهکار، ارزشیابی کیفی، ساحت‌های اعتقادی، مدیریت کلاس درس و الگوی تدریس فعال و تمام ساحتی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه برای این دوره اساتید با تجربه  و دارای مدرک دکتری مرتبط از آموزش وپرورش، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه کردستان بکارگیری شده است، افزود: دوره مربوطه در هر شهرستان بر اساس برنامه زمانبندی معین و با حضور اساتید در شهرستان برگزار می‌شود.

حسینی یادآور شد: بعد از پایان دوره فراگیران باید ۷۰ درصد نمره آزمون را کسب کنند تا هر شخص بعد از گذراندن پودمان  تأییدیه ( مدرک گذراندن)  پودمان را اخذ خواهد کرد، برای پودمان اول بیش از ۱۴۰ هزار نفر ساعت شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha