جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4169519
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل برگزار شد

جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیر ستاد اقامه نماز و سایر اعضا در محل سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.

جلسه شورای ستاد اقامه نماز در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد اقامه نماز استان اردبیل، جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیر ستاد اقامه نماز و سایر اعضا 26 شهریورماه در محل سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل ضمن تقدیر و سپاس از تلاش‌ها و فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز گفت: باید همه مدیران نسبت به اقامه نماز در مجموعه خودشان اهتمام جدی داشته باشند و بر لزوم تبیین و اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام یافته و برخورد با دستگاه‌های کم‌کار در این زمینه تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با اشاره به گزارش‌های دریافتی از وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی تصریح کرد: نماز یک مسئولیت همگانی می‌باشد و باید در بین متولیان این مکان‌ها و صاحبان مجتمع‌های رفاهی خدماتی بین‌راهی حس مسئولیت ایجاد کرد.

عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل رسالت ستاد اقامه نماز را رونق بخشیدن به امر نماز در جامعه و همچنین پیگیری اجرائی نمودن برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرائی در قالب تفاهم‌نامه ذکر کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اجرای دقیق و کامل مفاد تفاهمنامه های ابلاغی از سوی وزارت متبوع خود اهتمام کافی داشته باشند.

وی در ادامه ضمن تبیین دستور جلسه شورای اقامه نماز، به تشریح فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرائی در زمینه نماز در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: مدیران باید نسبت به اجرای مصوبات شورای اقامه نماز اهتمام مضاعف داشته باشند و هرگونه کاهلی به امر نماز در جامعه اسلامی، قابل قبول نیست.

وضعیت مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی استان، گزارش اجرای اولین جشنواره سراسری فجر تا فجر و برگزاری مناسب دومین دوره این رویداد فرهنگی از دیگر مواردی بود که در این جلسه توسط مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تشریح گردید.

انتهای پیام
captcha