گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران برگزار می‌شود
کد خبر: 4169859
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران برگزار می‌شود

گلریزان «همدلی برای ظهور» و پویش «هواتو دارم» در آستانه سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور هنرمندان و خیران در مسجد جمکران برگزار می‌شود.

گلریزان «همدلی برای ظهور»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، همیاری و دستگیری مومنین از یکدیگر یکی از جلوه‌هایی است که در جامعه مهدوی بروز و ظهور دارد، در این راستا مسجد مقدس جمکران با مشارکت آحاد مردم و مجموعه‌های خیریه و خدمات‌رسان اجتماعی از نهم ربیع‌الاول برابر با سوم مهرماه تا ۱۷ ربیع‌الاول برابر با ۱۱ مهرماه که با ولادت رسول اکرم(ص) همراه است جشن گلریزان «همدلی برای ظهور» را برگزار می‌کند؛ همچنین پویش «هواتو دارم» برگزار و به‌ زودی درگاه‌های دریافت کمک‌های مردمی اعلام می‌کند.

عواید این گلریزان و مشارکت مردمی صرف خرید جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، اشتغال زنان سرپرست خانوار، تهیه بسته معیشتی و اطعام نیازمندان، برگزاری جشن تکلیف برای کودکان بی‌بضاعت، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و آبرسانی به مناطق محروم خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جشن گلریزان روز سه‌شنبه، 4مهرماه همزمان با دهم ربیع‌الاول، در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد جمکران همزمان با نماز مغرب و عشا و با حضور آحاد مردم، خیران و هنرمندان کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha