وحدت؛ رمز پیروزی کشور‌های اسلامی در برابر استکبار جهانی است
کد خبر: 4169875
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

وحدت؛ رمز پیروزی کشور‌های اسلامی در برابر استکبار جهانی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: نقش وحدت در تعالی جوامع اسلامی مهم است و رمز پیروزی کشور‌های اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز ۲۸ شهریورماه در نشست برنامه‌ریزی هفته وحدت که با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، حجت‌الاسلام فاظمی‌نسب رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و با شرکت برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: وحدت رمز پیروزی کشور‌های اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

وی به فتنه‌گری دشمنان برای برگزاری اغتشاشات در کشور اشاره کرد و افزود: از تمامی نیرو‌های نظامی و امنیتی و انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که با هوشیاری آنان و آگاهی مردم نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد.

آیت‌الله علما بیان کرد: نقش وحدت در تعالی جوامع اسلامی مهم است و از سابق ارتباط عمیقی بین علمای اهل سنت و شیعه وجود داشته است و بزرگان و پیشینیان ما کار‌های بسیاری انجام داده‌اند و ما بیش از ۹۰ درصد کار‌ها و باورهایمان یکسان است و باقی موارد هم باید در مراکز علمی و دینی توسط علما مطرح شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تمام اختلافات مذاهب توسط انگلیس به وجود آمده و متأسفانه این اختلافات دینی سالیان متمادی دستاویزی برای بر هم ریختن نظم و امنیت جوامع اسلامی بوده است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت عقلانیت و بصیرت مردم، اظهار کرد: مردم ما باید این درجه از بصیرت و آگاهی را حفظ کنند تا دشمن نتواند در صفوف مستحکم و وحدت آنان رخنه دینی ایجاد کند.

انتهای پیام
captcha