پیام تسلیت امام جمعه کرج در پی درگذشت آیت‌الله لنگرودی
کد خبر: 4170014
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

پیام تسلیت امام جمعه کرج در پی درگذشت آیت‌الله لنگرودی

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی درگذشت عالم ربانی، فقیه صمدانی حضرت آیت‌الله محمدحسین مرتضوی لنگرودی رحمه‌الله علیه را تسلیت گفت.

آیت‌الله محمدحسین مرتضوی لنگرودی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، امام جمعه کرج در پیامی درگذشت عالم ربانی، فقیه صمدانی حضرت آیت‌الله محمدحسین مرتضوی لنگرودی رحمه‌الله علیه را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی امام جمعه کرج امده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«الامام الصادق علیه‌السلام: اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء».

ارتحال عالم ربانی، فقیه صمدانی حضرت آیت‌الله محمدحسین مرتضوی لنگرودی رحمه‌الله علیه موجب تألم و تأثر گردید.
ایشان که از شاگردان مبرز آیت‌الله‌العظمی بروجردی، امام خمینی و علامه طباطبایی رحمت‌الله علیهم بودند، سالیان عمر خویش را به تعلیم و تعلم قرآن و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام و تربیت شاگردان و نفوس مستعده، تألیف و تصنیف آثار متعدد در علوم مختلف، تأسیس مدارس علمیه، نشر و تبلیغ مآثر ائمه معصومین علیهم‌السلام سپری کردند و در کمال تواضع و ساده زیستی و پرهیز از تعینات و تجملات با سعه‌صدر در مسائل فرهنگی و اجتماعی منشأ آثار و برکات برای اهالی شهر تهران بودند.

اینجانب این ضایعه را به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان، ارادتمندان، فرزندان بخصوص جناب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید صدرالدین مرتضوی لنگرودی تسلیت عرض نموده برای بازماندگان صبر و اجر و برای ایشان علو درجه و رفعت مقام و حشر با اولیاء الهی از خدای تعالی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha