همایش «طلایه‌داران تقریب» در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4170032
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

همایش «طلایه‌داران تقریب» در ارومیه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مرکز اسلامی اهل‌ سنت آذربایجان‌غربی از برگزاری همایش «طلایه‌داران تقریب» در هفته وحدت با حضور ۵۰۰ روحانی شیعه و سنی در ارومیه خبر داد.

حجت‌الاسلام ولی‌الله کوهی، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی اهل‌سنت آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ولی‌الله کوهی، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی اهل‌ سنت آذربایجان‌غربی 28 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امت اسلامی اعم از شیعه و اهل‌سنت با برادری و همدلی دوشادوش هم در تمامی عرصه‌ها در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند که این امر موجب وحشت دشمنان است.

وی افزود: در عصر حال حاضر دشمنان امت اسلام با تفرقه‌افکنی و به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند اتحاد کشورها و ملت‌های اسلامی را از بین ببرند در حالی که همیشه توطئه استکبار جهانی با راهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی می‌شود.

کوهی بیان کرد: اتحاد و انسجام ملی ایرانیان اعم از شیعه و سنی، از شاخصه‌های اصلی و عوامل مهم پیروزی و تداوم شکوهمند انقلاب اسلامی است و اگر وحدت اسلامی را حفظ کنیم شاهد شکست استکبار جهانی و همتایان و اذناب او خواهیم شد و امید دشمنان به ناامیدی تبدیل خواهیم کرد. 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی اهل‌ سنت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در هفته وحدت امسال برنامه‌هایی تدوین شده که می‌توان به برگزاری همایش طلایه‌داران تقریب با حضور ۵۰۰ روحانی شیعه و سنی در ارومیه، راه‌اندازی کاروان قاریان قرآن کریم با عنوان منادیان وحدت، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مولودی‌خوانی و برپایی محافل انس با قرآن کریم در تمامی شهرستان‌ها اشاره کرد. 

وی گفت: هفته وحدت را نباید فقط در یک هفته خلاصه کرد بلکه پرداختن به مقوله وحدت باید جز برنامه‌های اولویت‌دار و همیشگی باشد و تداوم این موضوع بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام
captcha