نشست هم‌اندیشی امامان محله اهواز برگزار شد
کد خبر: 4170343
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

نشست هم‌اندیشی امامان محله اهواز برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و تخصصی امامان محله شهرستان اهواز با حضور حجت‌الاسلام مهران جامعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی امامان محله اهواز برگزار شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست هم‌اندیشی و تخصصی امامان محله شهرستان اهواز با حضور حجت‌الاسلام مهران جامعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: پس از وقفه ای که در طرح امام محله پیش آمد بعد از هفت ماه توانستیم الحمدالله دوباره گرد هم بیاییم که بتوانیم جهت برنامه ریزی درست در مساجد امام محور محلات هم اندیشی بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: این طرح سه الی چهار سال است که در اهواز به اجرا در آمده است و مساجد متعددی توانستند با در کنار هم قرار گرفتن در زیر یک چتر فعالیت های خود را به صورت گسترده و تحت عنوان محله مسجد محور در مناطق نقش آفرینی خوبی را به جا گذاشتند.

جامعی افزود: در این نشست امامان محله حضور داشتند و نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها را در خصوص خیلی از فعالیت ها شنیدیم و انشالله تا جایی که بتوانیم در صدد این هستیم که ضعف ها را در مدت کوتاه کنار بزنیم و با پیگیری ها و پشتیبانی هایی که موظف به آن هستیم حامی مساجد امامان محله باشیم.

وی در انتها ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکایک امامان محله در این شهر گفت: قصد داریم که هر شب به یکی از مساجد اهواز سر بزنیم و مشکلات و ضعف ها و خوبی های مساجد محلات را بصورت تک تک بشنویم تا بتوانیم گامی را در حمایت از فعالیت های فرهنگی اجتماعی و جهادی و... برداریم.

انتهای پیام
captcha