آحاد مردم وظیفه حراست از گنجینه دفاع مقدس را دارند
کد خبر: 4170499
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

آحاد مردم وظیفه حراست از گنجینه دفاع مقدس را دارند

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رزمندگان با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردند، گفت: تمام آحاد مردم وظیفه دارند از گنجینه دفاع مقدس حراست و حفاظت کنند و به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری عمل کنند.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه مردم ایران به رهبری امام راحل الگوی جدید را به دنیا برای حکومت ارائه کرد، اظهار کرد: مردم کشورمان طی دوران جنگ تحمیلی با حضور در صحنه‌های نبرد با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی شده است، افزود: آحاد مردم وظیفه دارند از گنجینه دفاع مقدس حراست و حفاظت کنند و به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبر عمل کنند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از حکومت را به دنیا معرفی کرد و به این علت دشمنان با اجرای نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف سعی در متوقف کردن آن دارند که به فضل الهی موفق نخواهند شد.

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به در پیش بودن میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت، گفت: شیعه و سنی باید با تأکید بر مشترکات دینی وحدت خود را تقویت کنند و نقشه دشمنان مبنی بر اختلاف افکنی را ناکام بگذارند.

وی در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: معلمان باید نسبت به موضوع تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha