مراسم نمادین بازگشایی مدارس در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4170833
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

مراسم نمادین بازگشایی مدارس در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: برنامه نمادین استانی بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسئولان ارشد استان در دبستان جدیدالاحداث حیرت سجادی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار می‌شود.

آیین نمادین بازگشایی مدارس کردستان

میثم منتشلو، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، برگزاری آیین نمادین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با سوم مهرماه در شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد‌.

وی افزود: مراسم نمادین بازگشایی مدارس روز دوشنبه مصادف با سوم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور عضوی از شورای معاونان یا نماینده‌ای از اداره کل آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق استان، برگزار می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان یکم مهرماه در تمامی مدارس استان آغاز شد، بیان کرد: بر اساس تصمیم شورای پروژه مهر استان در جهت بهره‌برداری بهتر از مراسم نمادین بازگشایی، این برنامه پس از سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و در روز دوشنبه صورت می گیرد.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال‌تحصیلی جدید با هفته وحدت و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: همزمان با آیین بازگشایی مدارس، برنامه‌های متنوعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و مدح پیامیر عظیم الشأن اسلام در مدارس اجرا می‌شود.

منتشلو در خصوص برنامه نمادین استانی افزود: مقرر است برنامه نمادین استانی بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسئولان ارشد استان در دبستان جدیدالاحداث حیرت سجادی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شود.

وی از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه دعوت کرد جهت پوشش گسترده آیین نمادین بازگشایی مدارس در مرکز استان، و شهرستان‌ها و مناطق، آموزش و پرورش را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha