دستگاه‌های اجرایی استان با توان بیشتری برای اطلاع‌رسانی اقدامات دولت تلاش کنند
کد خبر: 4170864
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

دستگاه‌های اجرایی استان با توان بیشتری برای اطلاع‌رسانی اقدامات دولت تلاش کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اطلاع رسانی اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف گفت: دستگاه‌های اجرایی استان توان بیشتری برای اطلاع‌رسانی اقدامات صرف کنند.

رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اطلاع رسانی اقدامات دولت در حوزه های مختلف گفت: دستگاه‌های اجرایی استان توان بیشتری برای اطلاع‌رسانی اقدامات صرف کنند.

وی افزود: باید زمینه‌ای فراهم شود تا اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف به خوبی در اختیار مردم قرار گیرد و شهروندان در مناطق مختلف استان در جریان اقدامات و عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف قرار گیرند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در هفته دولت امسال برخی از روابط عمومی‌های ادارات اقدامات خوب و شایانی را انجام داده‌اند، اضافه کرد: البته برخی از روابط عمومی‌ها نیز اقدامات قابل توجهی نداشتند که باید با برنامه‌ریزی مناسب، اطلاع‌رسانی موثر را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس ادامه داد: در هفته وحدت امسال، جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم(ص) در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه تمهید شده است.

ابراهیمی اظهار کرد: این جشن بزرگ با حضور مشاور رییس جمهور در امور اقوام و ادیان و هنرمندان مختلف روز شنبه هفته آینده، هشتم مهر برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین برای هفته وحدت امسال، سه جشنواره شامل بازی‌های بومی و محلی، غذاهای بومی و محلی، و گردشگری و صنایع‌دستی تدارک دیده شده است.

ابراهیمی همچنین با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در راستای تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که دستاوردهای قابل توجه آن دوران، با زبان نوجوانان و جوانان به این نسل ارائه شود.

انتهای پیام
captcha