امروز بر ما تکلیف است تا در عرصه‌های مختلف کشور راه شهدا را ادامه دهیم
کد خبر: 4170911
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

امروز بر ما تکلیف است تا در عرصه‌های مختلف کشور راه شهدا را ادامه دهیم

حمید قویدل گفت: امروز بر ما تکلیف است تا در عرصه‌های مختلف کشور راه شهدا را ادامه داده و در زندگی خود از آن‌ها الگوگیری کنیم.

مراسم تجلیل از ایثارگران، برگزیدگان مسابقات قرآنی جمعیت هلال استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، دوم مهرماه، به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسم تجلیل از ایثارگران، برگزیدگان مسابقات قرآنی جمعیت هلال استان اردبیل و خادمان حسینی(ع) اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز کشور ما مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های جانبازان است و امروز پاسداری از اهداف این قشر برای ما امری ضروری است.

به گفته وی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یادگاران دفاع مقدس چیز‌هایی که در تصورات ما نمی‌گنجد را به چشم خود دیده و با اقتدار در مقابل دشمن ایستادند.

این مسئول اذعان کرد: امروز برما تکلیف است تا در عرصه‌های مختلف کشور راه آن‌ها را ادامه داده و بدهکار رشادت‌های آن‌ها نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: ما مدیون فداکاری‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان هستیم، چرا که اگر این ایثارگری‌ها نبود امروز به همین راحتی در چنین محافلی نمی‌توانستیم دور هم جمع شویم.

در ادامه سیدعلی فاطمی‌نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال استان اردبیل افزود: زنده نگه داشتن نام شهدا و عزت خانواده شهدا بر ما و همه مردم تکلیف به شمار می‌رود.

فاطمی‌نیا با بیان اینکه شهدا و جانبازان مایه افتخار کشور هستند و همین موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند؛ اضافه کرد: مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در مرز‌های کشور در مقابل یک کشور نبود بلکه ما با استکبار و همه ابرقدرت‌های جهان در جنگ بودیم، ولی با وجود این مجاهدین نگذاشتند یک تکه از خاک این کشور به دست دشمن بیافتد واین اقتدار و پایداری نباید فراموش شود.

در ادامه جواد صبور، مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران با خاطره‌گویی از هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت‌های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: مجاهدان و رزمندگان ما جان خود را بر کف گرفته و برای ما آرامش و امنیت به ارمغان آوردند.

صبور ادامه داد: بر ما واجب است تا با زنده نگه داشتن نام شهدا و یادآوری خاطرات آن‌ها ارزش‌های نظام و انقلاب را حفظ کنیم.

در پایان این مراسم از جانبازان، خانواده‌های شهدا، برگزیدگان مسابقات قرآنی جمعیت هلال استان اردبیل و خادمان حسینی(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha