تجمع بزرگ «ذاکران نبوی» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4171002
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

تجمع بزرگ «ذاکران نبوی» در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: تجمع بزرگ «ذاکران نبوی» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت پنجشنبه، 6 مهر در شهر سنندج برگزار می‌شود.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، سوم مهر در نشست هماهنگی برگزاری تجمع بزرگ ذاکران نبوی گفت: در آغاز اولین روز هفته وحدت  تجمع بزرگ «ذاکران نبوی» با حضور گروه‌های مولودی‌خوان و‌ مداح استان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم برای برگزاری این تجمع معنوی در مرکز اصلی شهر سنندج انجام شده است، افزود: در دوازده ربیع الاول با حضور مولودی خوانان نامی شهر سنندج، میلاد فخر کائنات حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده پروردگار عالمیان در میدان اصلی شهر سنندج گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری همایش «دف نوازان ایران» در روستای هشمیز طی هفته گذشته بیان کرد: در این مراسم شاهد دف‌نوازان و مهمانانی از سراسر کشور بودیم و به نوعی گنجینه‌ای از اقوام ایرانی در این مراسم گردهم آمده بودند.

وی با اشاره به اینکه ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دو راهبرد مهم را در اجرای برنامه‌ها در اولویت خود قرار داده‌ایم، افزود: یکی از این راهبردها تمرکززدایی از مرکز استان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرها و روستاها است.

دریایی در پایان یادآور شد: راهبرد دیگر ما واگذاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به مردم است و خوشبختانه گروه‌های مردمی هم پای کار هستند و به خوبی برنامه ریزی و هماهنگی‌ها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha