دشمنان دین و قرآن از اتحاد مسلمانان نگران هستند
کد خبر: 4171318
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب:

دشمنان دین و قرآن از اتحاد مسلمانان نگران هستند

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه هفته وحدت را بهترین فرصت برای بیان دیدگاه و مشترکات شیعه و سنی دانست و گفت: دشمنان دین و قرآن در طول تاریخ از اتحاد و شکل‌گیری مسلمانان ناراحت هستند و احساس نگرانی می‌کنند و همواره با جبهه حق و باطل روبه‌رو بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب، مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب، مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه امروز ۴ مهرماه در نشست خبری به مناسبت هفته وحدت با اشاره به اینکه اگر مسلمانان در یک جبهه متحد باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند به اسلام لطمه وارد کند، اظهار کرد: دشمنان دین و قرآن در طول تاریخ از اتحاد و شکل‌گیری مسلمانان ناراحت هستند و احساس نگرانی می‌کنند و همواره با جبهه حق و باطل روبه‌رو بوده‌ایم.

وی افزود: وحدت مهم‌ترین مؤلفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و امامان انقلاب همواره تأکیداتی بر حفظ وحدت داشته‌اند و آن را جزئی از اعتقادات می‌دانند و سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از قرآن و اسلام است بر این اعتقادات استوار است.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی به برکت وحدت است و در طول عمر پربرکت ۴۴ ساله انقلاب اسلامی دشمن از وحدت مردم، اقلیت‌ها و مذاهب نگران بوده و لذا در تلاش هستند با راه‌اندازی جنگ مذاهب بین مسلمانان برادرکشی راه بیاندازند که تاکنون به رهبری مقام معظم رهبری شکست خورده و به این هدف خود نرسیده‌اند.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه افزود: هفته وحدت بهترین زمان برای بیان دیدگاه‌ها و مشترکات شیعه و سنی است و دشمن در حوادث سال گذشته به دنبال راه‌اندازی جنگ بین شیعه و سنی بود که با هوشیاری علما و بزرگان شیعه و سنی و پای‌کار بودن دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بار دیگر شکست خوردند و به اهداف شوم خود دست نیافتند.

وی به برنامه‌های هفته وحدت اشاره و اظهار کرد: در شهرستان‌ها به ویژه در حوزه اورامانات جلسات و گرده‌همایی با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران شیعه و سنی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب گفت: در طول این هفته گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه به برگزاری میزگرد‌هایی با حضور علمای شیعه و سنی، سرکشی از خانواده و بزرگان شیعه و سنی، تقدیر و تجلیل از شخصیت‌ها و فعالان حوزه فرهنگی و دینی، مسابقات تلویزیونی با سؤالاتی حول محور پیامبر(ص)، دین، دیدار طلاب و روحانیون شیعه و سنی در طول این ایام نیز اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، افزود: رسانه‌ها در بیان دستاورد‌های نظام نقش مهمی در جهاد تبیین برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha