هفته وحدت فرصتی برای نمایش یکپارچگی امت اسلامی است
کد خبر: 4171344
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

هفته وحدت فرصتی برای نمایش یکپارچگی امت اسلامی است

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه وحدت بر گرفته از آیات الهی و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.

ستاد بزرگداشت هفته وحدت رضوانشهر

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سیدنادر صفوی میرمحله، فرماندار شضوانشهر در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته وحدت این شهرستان با بیان اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است، اظهار کرد: در برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت باید مشارکت جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت بر گرفته از آیات الهی و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، افزود: پیامبر اکرم(ص) به عنوان مهم‌ترین نماد وحدت بین مسلمانان بوده و باید به گونه‌ای عمل کنیم تا اتحاد و همبستگی‌مان روز به روز تقویت شود. وحدت نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد و امروز توطئه‌های دشمنان در راستای مخدوش کردن وحدت مسلمین با درایت مقام معظم رهبری خنثی می‌شود.

فرماندار رضوانشهر گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره برای از بین بردن وحدت جهان اسلام تلاش می‌کنند و با ایجاد تفرقه سعی در ضربه زدن به اسلام و انقلاب دارند لذا همه باید در برگزاری باشکوه آیین‌های هفته وحدت با حضور اقشار مختلف مردم و اتحاد و یکپارچگی در راستای یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی اهتمام جدی داشته باشیم.

صفوی با بیان اینکه وحدت مردم در ساختن کشور مهم‌ترین مسئله برای توسعه زیرساخت‌های جامعه است و تقویت همدلی مردم باعث پیشرفت امور می‌شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم با شعار مردم محوری و در کنار مردم بودن و وحدت اقدامات خوبی در کشور انجام داده است؛ در راستای جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری، باید تلاش کنیم در ویژه برنامه‌های هفته وحدت، فضایل و مکارم پیامبر اکرم(ص) به بهترین نحو منعکس شود.

انتهای پیام
captcha