مراسم شب شعر و مولودخوانی در امام‌زاده سیدجعفر(ع) روستای انار برگزار شد
کد خبر: 4171464
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

مراسم شب شعر و مولودخوانی در امام‌زاده سیدجعفر(ع) روستای انار برگزار شد

مراسم شب شعر و مولودخوانی به‌مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و وقف در امامزاده سیدجعفر(ع) روستای انار برگزار شد.

مراسم شب شعر و مولودخوانیبه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیر کل اوقاف استان، فرماندار مشگین‌شهر، امام جمعه لاهرود، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و شعرایی از اردبیل و مشگین‌شهر و اهالی ولایی انار، مراسم شب شعر و مولودخوانی به‌مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و وقف در امامزاده سیدجعفر(ع) روستای انار برگزار شد.

حجت‌الاسلام صفری، امام جمعه لاهرود در این مراسم ضمن قدردانی از برگزاری مراسم شعرخوانی و مولودی توسط مسئولان فرهنگی استان و شهرستان، مطالبی در ابعاد شخصیتی و حکومت الهی حضرت امام عصر(عج) بیان نمود و گفت: همه ما وظیفه داریم که برای ظهور منجی عالم بشریت و مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری و تقویت ایمان مردم و جوانان تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل در سخنانی از آمادگی مسئولان فرهنگی استان و شهرستان برای برگزاری هرساله شب شعر و مولود خوانی در امامزاده سید جعفر(ع) قول مساعد داد.

در این مراسم شعرای آیینی استان و شهرستان در وصف امام زمان(عج) و شهدا اشعار خود را قرائت نمودند و مولودخوانی توسط مداح اهل‌بیت(ع) و تجلیل شاعران و مداحان از برنامه‌های جنبی مراسم بود.

انتهای پیام
captcha