3 مؤلفه تأثیرگذار در تربیت دانش‌آموز تراز اسلامی
کد خبر: 4171490
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان مطرح کرد

3 مؤلفه تأثیرگذار در تربیت دانش‌آموز تراز اسلامی

سید رضا نظری با بیان‌ اینکه امروز دانش آموزان باید به سمت مباحث عملی پیش بروند، گفت: توجه به سه اصل «تحصیل، تهذیب و ورزش» می‌تواند دانش‌آموز تراز انقلاب تربیت کند.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی گلستان که روز گذشته، چهارم مهرماه در سالن وفاق مرکز بزرگ اسلامی گلستان گفت: توجه به سه اصل «تحصیل، تهذیب و ورزش» می‌تواند دانش‌آموز تراز انقلاب تربیت کند.

نظری با تأکید بر اینکه، امروز لازم است مباحث کارشناسی ارائه و بررسی شود، افزود: امروز مقام معظم رهبری مسیر را برای ما روشن کرده است و ما سه مسئله اساسی «تحصیل، تهذیب و ورزش» را برای تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب ترسیم کرده‌ایم و اگر این سه اصل نتیجه یابد ما توانسته‌ایم دانش‌آموز تراز انقلاب تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه، امروز دانش‌آموزان باید به سمت مباحث عملی پیش بروند، اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش و دانش‌آموزان به سمت مباحث علمی و پژوهشی نروند کشور ضرر خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به افزایش بنیه علمی دانش آموزان استان، گفت: سال گذشته دانش‌آموزی از استان گلستان توانست رتبه اول رباتیک جهان را کسب کند و امروز هم در بحث مهارت‌آموزی در هنرستان‌ها به مرحله‌ای رسیدیم که دانش‌آموزان ما در کنار تحصیل در هنرستان‌ها درآمدزایی دارند.

وی گفت: امروز به جایی رسیدیم که دانش‌آموز هنرستانی میانگین 5 تا 10 میلیون درآمدزایی ایجاد کرده است و تولیدات دانش‌آموزان ما حتی به کشورهای اطراف صادر می‌شود ما در مباحث علمی نهایت تلاش خود را به‌کار گرفتیم اما هنوز هم قانع نبوده و به‌دنبال تلاش جدی‌تری هستیم.

انتهای پیام
captcha