پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی شهادت «سعید پناهی‌فرد»
کد خبر: 4172003
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی شهادت «سعید پناهی‌فرد»

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی در پیامی شهادت مدافع امنیت «سعید پناهی‌فرد» رئیس پلیس آگاهی شهر بندرعباس را تسلیت گفت.

شهید «سعید پناهی‌فرد»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان جمعه، هفتم مهرماه در پی شهادت مدافع امنیت «سعید پناهی‌فرد» که طی یک عملیات در مقابله با قاچاق کالا و درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهیدپرور استان لرستان تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

عروج سبک‌بالانه شهید مدافع وطن سرهنگ «سعید پناهی‌فرد» به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده محترم آن شهید عزیز تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری، خانواده این شهید والامقام و مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان لرستان صبر و پاداش الهی را برای آنان و علو درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

یادآور می‌شود، سرهنگ دوم شهید سعید پناهی‌فرد، رئیس پلیس آگاهی شهر بندرعباس، اهل شهرستان کوهدشت و از طایفه اولادقباد، 34 ساله و دارای دو فرزند است.

پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت وطن روز یکشنبه، 9 مهرماه، ساعت 9:30 در زادگاهش کوهدشت تشییع و به خاک سپرده می‌شود. همچنین، مراسم شبی با شهید مدافع امنیت سعید پناهی‌فرد شامگاه شنبه، هشتم مهرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) کوهدشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha