اجرای طرح «شمیم رضوی» در کردستان
کد خبر: 4172311
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

اجرای طرح «شمیم رضوی» در کردستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان از اجرای طرح «شمیم رضوی» در راستای اجرای سند تحول قضایی و استفاده از ظرفیت مردمی با هدف ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های دعاوی خانوادگی خبر داد.

نشست اجرای طرح «شمیم رضوی» در کردستانبه گزارش ایکنا از کردستان، نشست افتتاح طرح «شمیم رضوی» در استان کردستان، امروز، 9 مهرماه با حضور رئیس‌کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان سنندج، قضات دادگاه خانواده شهرستان سنندج، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و تعداد هشت نفر از مصلحین و حکمین قرآنی برگزار شد.

رضا اعظمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در این نشست با تشریح مواد مختلفی از قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده، خواستار تلاش مضاعف در جهت ایجاد مصالحه در دعاوی خانوادگی و مختومه شدن پرونده‌ها شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان بیان کرد: طرح «شمیم رضوی» در راستای اجرای سند تحول قضایی و استفاده از ظرفیت مردمی با هدف ایجاد صلح و سازش میان اصحاب دعوا به‌ویژه در پرونده‌های دعاوی خانوادگی و بین زوجین متقاضی طلاق برگزار می‌شود.

وی گفت: امیدوارم با اجرای این طرح شاهد کاهش حداقل 20 درصدی در ورودی پرونده‌های دعاوی خانوادگی به‌ویژه پرونده‌های طلاق تا پایان سال جاری باشیم.

انتهای پیام
captcha