کارگاه آموزشی «ضرورت وحدت، راهکارها و پیامدها» در دلگان برگزار شد
کد خبر: 4172537
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
به مناسبت هفته وحدت

کارگاه آموزشی «ضرورت وحدت، راهکارها و پیامدها» در دلگان برگزار شد

به مناسبت هفته وحدت کارگاه آموزشی «ضرورت وحدت، راهکارها و پیامدها» با حضور معتمدان و ریش‌سفیدان شیعه و سنی و جمعی از مسئولان در شهرستان دلگان سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی ضرورت وحدت در دلگانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان در جنوب سیستان‌وبلوچستان، روز گذشته 9 مهرماه، کارگاه آموزشی با عنوان «ضرورت وحدت، راهکارها و پیامدها» با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزایی استاد اعزامی از قم در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور پرشور مردم، معتمدان و ریش‌سفیدان اعم از شیعه و سنی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام میرزایی روحانی اعزامی از قم گفت: وحدت در بین شیعه و سنی در استان سیستان‌وبلوچستان همیشه باعث شده تا نقشه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه شود و نتوانند به اهداف خود دست یابند.
 
وی ادامه داد: استکبار جهانی همیشه درصدد است تا با خدشه‌دار کردن وحدت بین شیعه و سنی، و اختلاف انداختن بین مذاهب، به اهداف ننگین خود که همان ضربه زدن به انقلاب اسلامی است دست یابد که به حمدلله با هوشیاری مردم، علما، روحانیون اعم از شیعه و سنی، معتمدان و ریش‌سفیدان، همیشه این توطئه‌های شوم، خنثی شده و دست پلید استکبار رو شده و نقشه آن، برملا شده است.
 
گفتنی‌ است، پس از این جلسه و به یمن هفته وحدت، حجت‌الاسلام میرزایی با همراهی بخشدار بخش جلگه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان، امام‌ جمعه بخش جلگه چاه‌هاشم، از امام جمعه اهل سنت اسفند عیادت و سلامتی وی را از درگاه خداوند خواستار شدند.
انتهای پیام
captcha