محفل انس با قرآن در زهک برگزار شد
کد خبر: 4172598
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
به مناسبت هفته وحدت

محفل انس با قرآن در زهک برگزار شد

به مناسبت هفته وحدت، محفل انس با قرآن با حضور قرآنیان، برخی از مسئولان محلی و علاقه‌مندان به قرآن کریم در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج)، زهک برگزار شد.

محفل انس با قرآنحسن دهمرده، فرماندار زهک در جریان محفل معنوی قرآن کریم که امروز، دهم مهرماه در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) زهک برگزار شد در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن از لحاظ معنوی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و در واقع باعث جلای روح و روان انسان می‌شود.
 
وی ادامه داد: قرآن به‌عنوان معجزه حضرت رسول اکرم(ص)، تعالیم انسان‌ساز و راه‌گشایی برای بشریت به‌دنبال داشته و دارد و همچنان با گذشت چندین قرن، در زندگی انسان اثرگذار بوده و است، هر که در مسیر قرآن و کلام‌الله مجید قرار گرفت یقیناً سعادت دنیا و آخرت نصیبش می‌شود و هرکس از راه خدا، قرآن و اسلام خارج شد قطعاً با عاقبتی تاریک و ظلمانی روبرو خواهد شد.
 
فرماندار زهک افزود: اگر انسان واقعاً از جان و دل به نوای دل‌نواز قرآن که با صوتی زیبا خوانده می‌شود گوش فرا دهد تحول و تغییر روحیه را واقعاً در وجود خود احساس خواهد کرد، اگر فراتر از این برود و به کلام خداوند که در قرآن آمده عمل کند قطعاً و یقینا زندگی، راه و روش انسان هم رنگ و بوی خدایی خواهد گرفت.
 
دهمرده در خصوص برگزاری جشن‌ها و مراسم هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، نیز گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، جشن وحدت مسلمین، جشن میلاد و...، در دستورکار دستگاه‌های متولی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی زهک قرار دارد که در این ایام برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha