ولایتمداری و مرد میدان بودن از ویژگی‌های بارز شهید هاشمی بود
کد خبر: 4172670
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
معاون سازمان اطلاعات سپاه:

ولایتمداری و مرد میدان بودن از ویژگی‌های بارز شهید هاشمی بود

سردار محمد تولایی ولایتمداری، جدیت و دغدغه‌مندی در انجام مسئولیت، مهربانی نسبت به خانواده و مردم، مرد میدان بودن، پیشتازی در مأموریت‌ها را از ویژگی‌های بارز شهید هاشمی برشمرد.

سردار تولایی معاون سازمان اطلاعات سپاهبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمد تولایی، معاون سازمان اطلاعات سپاه امروز، ۱۰ مهرماه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار «سیدحمیدرضا هاشمی» که در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، با تأکید بر اینکه خون شهید هاشمی و دیگر شهدا سبب وحدت و امنیت بیشتر در جامعه شد، گفت: شهادت معامله با خداوند است؛ فرد با علم، آگاهی و شناخت کامل، جان خود را تقدیم می‌کند و خداوند در ازای آن، بودن در جوار رحمت الهی را نصیب شهید می‌کند.

وی با اشاره به عظمت جایگاه شهدا و سخن شهید سلیمانی مبنی‌ بر اینکه تا شهید نباشی، شهید نمی‌شوی، اظهار کرد: انسان باید ابتدا در زندگی خود اقداماتی انجام داده و مجاهدت‌هایی داشته باشد تا بتواند به مقام شهادت برسد که نمونه بارز شهید بودن را شهید هاشمی داشت.

تولایی افزود: شهید هاشمی فردی مخلص و صادق بود و این ویژگی‌ها سبب شد فرماندهان با اعتماد کامل تمام گزارش‌های اطلاعاتی او را بپذیرند و تردید نداشتند. شهید هاشمی به‌دنبال نام و نشان نبود و به معنی واقعی کلمه سرباز گمنام امام زمان(عج) بود. در مدیریت در عین قاطعیت و جدی بودن، با عشق و مهربانی با نیروهایش برخورد می‌کرد و غمخوار آنها بود لذا آنها هم با جان و دل از دستوراتش اطاعت می‌کردند.

وی ولایتمداری، جدیت و دغدغه‌مندی در انجام مسئولیت، مهربانی نسبت به خانواده و مردم، مرد میدان بودن، پیشتازی در مأموریت‌ها را از ویژگی‌های بارز شهید هاشمی برشمرد و تصریح کرد: اگر مدعی پیروی از شهدا هستیم باید ویژگی‌هایی شهدا را نیز در خود ایجاد کنیم. این روحیه است که بازدارندگی ایجاد کرده و برای ملت ایران عزت و افتخار به وجود آورده است. همچنین این روحیه جبهه مقاومت را به‌عنوان ژئوپلتیک جدید ایجاد کرده و هندسه قدرت را در سطح دنیا تغییر می‌دهد و اسلام به عنوان رکن اساسی این هندسه قدرت، جایگاه خود را پیدا می‌کند.

معاون سازمان اطلاعات سپاه در پایان اظهار کرد: ما نیازمند دعا و هدایت شهدا هستیم تا بتوانیم راه را که نزدیک قله است ادامه دهیم؛ باید سختی‌ها را طی کنیم تا به قله پیروزی و سعادت اسلام و برافراشتن پرچم نائل شویم.

انتهای پیام
captcha