ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس ضروری است
کد خبر: 4172788
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اقامه نماز در مدارس باید بیش از پیش مد نظر باشد که در این راستا یکی از الزامات این امر حضور مدیران و مربیان در بین دانش‌آموزان هنگام اقامه نماز است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، عصر روز گذشته، 10 مهر در دیدار با مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان بر اهمیت بیشتر به نماز در مدارس تأکید کرد و گفت: باید موضوع اهمیت نماز برای دانش‌آموزان به مثابه یک اولویت، تبیین شود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس نیاز است که در این راستا اقامه نماز در مدارس باید بیش از پیش مد نظر باشد که در این راستا یکی از الزامات این امر حضور مدیران و مربیان در بین دانش‌آموزان هنگام اقامه نماز است.

امام جمعه سمنان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس مانند یک راهبرد تأکید کرد و افزود: برنامه‌های خوبی در طول هفته دفاع مقدس در استان برگزار شد که بخشی از آن نیز در مدارس بود اما باید در تمام طول سال برنامه‌هایی از این دست داشته باشیم.

امام جمعه سمنان بر استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند درون استان سمنان تاکید کرد و افزود: حضور راویان دفاع مقدس در جمع دانش‌آموزان و نقل هنرمندانه ارزش‌های دفاع مقدس یک اقدام مهم برای بزرگداشت مقام شهدای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha