پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پی رحلت حجت‌الاسلام حسینی
کد خبر: 4173117
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پی رحلت حجت‌الاسلام حسینی

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید حمید حسینی در پیام تسلیتی پنج‌شنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ مهرماه را در شهرستان دورود عزای عمومی اعلام کردند.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید حمید حسینی(ره) در پیام تسلیتی پنج‌شنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ مهرماه را در شهرستان دورود عزای عمومی اعلام کردند که متن پیام به شرح زیر است: 

«رحلت عالم خدمتگزار، و استاد حوزه علمیه شهرستان دورود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی موجب تاثر و اندوه فراوان گردید. 

این روحانی پرهیزکار پس از سال‌ها تحصیل در حوزه علمیه بروجرد و در محضر حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی به امر آن مرجع جهان تشیع در شهر دورود ساکن شد و بیش از نیم قرن به تبلیغ و تعلیمِ احکام و معارف اسلامی و آموزه‌های اهل‌بیت(ع) پرداخت.

تدریس در حوزه علمیه شهرستان دورود، تربیت صد‌ها شاگرد، اقامه مستمر نماز جماعت و سه دهه نماز جمعه در کسوت امامت جمعه موقت، خدمات فرهنگی و اجتماعی فراوان و نیز ارشاد و هدایت و اصلاح امور مردم، و ساده زیستی، از ایشان شخصیتی مقبول و مورد اعتماد در بین آحاد مردم آن شهرستان ساخته بود. 

همراهی و تبعیت از امامین انقلاب اسلامی و همگامی با روحانیت مبارز استان لرستان در مقاطع گوناگونِ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در جبهه‌های نور علیه ظلمت در هشت سال دفاع مقدس و نائل شدن به مقام و منزلت جانبازی از دیگر فعالیت‌های ارزشمند جهادی این روحانی انقلابی و خستگی‌ناپذیر است.

اینجانبان ارتحال این عالمِ عامل را به محضر حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه علمیه استان و شهرستان دورود، عموم روحانیت معظم و مردم شریف استان لرستان، به‌خصوص شهرستان دورود و خانواده و منسوبین آن سعید عزیز تسلیت عرض می‌نماییم.

از خداوند متعال برای آن عالم پارسا علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می‌نماییم و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ مهرماه را در شهرستان دورود عزای عمومی اعلام می‌داریم و از عموم مردم متدین و انقلابی شهرستان دورود درخواست می‌نماییم در مراسم تشییع و تدفین و مجالس گرامیداشت آن عالم فرهیخته شرکت فرمایید.»

انتهای پیام
captcha