جلوگیری از ساخت سدخرسان به نفع مردم پاتاوه است
کد خبر: 4173380
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

جلوگیری از ساخت سدخرسان به نفع مردم پاتاوه است

امام جمعه شهر پاتاوه با اشاره به عدم خدمات رفاهی به مردم سادات محمودی بخش پاتاوه به دلیل ساخت سد خرسان در آینده، از مدیران استانی و کشوری خواستار جلوگیری و توقف ساخت این سد شد.

حجت‌الاسلام سیدرحمت‌الله سیادت، امام جمعه شهر پاتاوه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرحمت‌الله سیادت، امام جمعه شهر پاتاوه امروز، 14 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پاتاوه، با اشاره به بزرگداشت هفته سالمندان به تشریح تکریم سالمندان از منظر دین اسلام پرداخت و گفت: براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، مشارکت اجتماعی در سالمندان می‌تواند به بهبود سلامت عمومی و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها کمک کند، زیرا مشارکت سالمندان در خانواده به عنوان یکی از مسائل اجتماعی مهم شناخته می‌شود.

وی افزود: قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده محکوم به باخت و نهضت فلسطین امروز سرزنده‌تر و آماده‌تر از همیشه است.

امام جمعه شهر پاتاوه در پایان اظهارات خویش، سد خرسان را فاقد هرگونه نفع مادی برای بخش پاتاوه به ویژه دهستان سادات محمودی دانست و بیان کرد: ضرر بسیار و غیر قابل جبران برای منابع طبیعی، آواره شدن مردم روستاهای اطراف سد، گرم شدن هوای بخش و شهرستان دنا، ضرر رساندن به بیت‌المال و منافع آن فقط برای استان‌های اصفهان و یزد است.

حجت‌الاسلام سیادت با اشاره به عدم خدمات رفاهی به مردم سادات محمودی به دلیل ساخت سد خرسان در آینده، از مدیران استانی و کشوری خواستار جلوگیری و توقف ساخت این سد شد.

انتهای پیام
captcha