امنیت پایدار کشور ثمره رشادت نیروی انتظامی است
کد خبر: 4173783
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

امنیت پایدار کشور ثمره رشادت نیروی انتظامی است

رئیس کل دادگستری استان یزد، یزد را از استان‌های امن کشور ذکر کرد و گفت: امنیت پایدار در کشور ثمره رشادت سبزپوشان نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا قلب کشور است.

دیدار رئیس کل دادگستری استان یزد با فرمانده انتظامی استانبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، امروز، 16 مهرماه در دیدار با سردار بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه امنیت پایدار در کشور ثمره رشادت سبزپوشان نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا قلب کشور است، گفت: مجموعه قضایی و نیروی انتظامی مکمل یکدیگر در تأمین امنیت و اجرای عدالت در کشور هستند که پا به‌ پای هم برای توسعه و تعالی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: مقابله با قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز، صیانت از امنیت مردم در فضای مجازی و شناسایی و دستگیری مجرمان خطرناک در استان در کمترین زمان ممکن هم ناشی از هوشمندی، عزم جدی و رشادت سبزپوشان نیروی انتظامی است.

این مقام قضایی، یزد را از استان‌های امن کشور ذکر کرد و افزود: متلاشی کردن باندهای فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عاملان جرایم خشن در کمترین زمان ممکن و شناسایی باندهای فعال در سرقت باعث شده استان یزد از استان‌های امن در کشور محسوب ‌شود.

وی به تلاش دشمن در جهت خدشه به امنیت و احساس امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: شرایط در سال پیش رو با توجه به موضوع انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید رصد مسائل خرد و کلان در دستور کار متولیان امنیت قرار گیرد.

یادآور می‌شود در پایان این نشست که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اعضای شورای قضایی استان با اهدای شاخه گل هفته ناجا را به دلیر مردان بی‌ادعای نیروی انتظامی تبریک گفتند.

انتهای پیام
captcha