نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست
کد خبر: 4175010
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست

امام جمعه کرج گفت: نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست و گروه‌های مقاومت به طور رسمی همکاری با عملیات طوفان را اعلام کردند و این نبرد به سرزمین‌های اشغالی هم کشیده می‌شود.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج
به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج ظهر جمعه، 21 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه جنایت کرده و آب و دارو و برق را قطع و کودکان و زنان را قتل عام می‌کند.
 
وی بیان کرد: از مجامع بین المللی می‌خواهیم در مقابل این جنایت‌ها ساکت نمانند، چراکه آثار این جنایات وحشیانه هرگز از جامعه بشریت به ویژه ملت‌های اسلامی پاک نخواهد شد.
 
امام جمعه کرج تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این کارها نمی‌توانند خللی در ملت غزه وارد کنند بلکه آبرویی از آنها ریخته شده که قابل جبران نیست و وضعیت آنها سیاه‌تر از آنی است که در منطقه بتوانند برای خود کاری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست و گروه‌های مقاومت به طور رسمی همکاری با عملیات طوفان را اعلام کردند و این نبرد به سرزمین‌های اشغالی هم کشیده می‌شود.
 
حسینی‌همدانی اظهار کرد: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که باید این مسیر ادامه یابد و با همراه شدن کرانه باختری گروه‌های دیگر هم به ترتیب خواهند آمد.
 
وی حرکتی که در پانزدهم مهر آغاز شد را ضرب سکه خواری و ذلت رژیم غاصب اسرائیل دانست و بیان کرد: آن ضرب سکه در ۱۵ مهر، سکه خواری و ذلت شما مهر شد و ضرب دیگری خورد و آماده باشید که سیلی اصلی در راه است و به زودی پرونده شما برای همیشه برای مقاومت مهر زده خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: اگر تا امروز رژیم صهیونیستی تلاش می‌کرد با صلح ابراهیم و معامله قرن و عادی سازی روابط با کشورها بخش مقهوری از خود نشان دهد و مشروعیت خود را ثابت کند از این به بعد با بحران موجودیت مواجه خواهد بود.
 
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که موجودیت آنها را به خطر انداخته این است که بیش از ۷۰ سال برای سرزمین موعود نیرو جمع می‌کنند ولی بر اساس نظرسنجی خودشان بیش از ۹۰ درصد این نیروها دیگر نمی‌خواهند در این سرزمین بمانند.
 
وی گفت: از دیگر موارد نشان اضمحلال آنها دعواهای داخلی است که نتیجه آن هم فروپاشی است و یکی دیگر از موارد فروپاشی رژیم صهیونیستی وضعیت ارتش این رژیم است که زمانی مقتدرترین ارتش بود که اکنون دیگر در مقابل گروه‌های مقاومت توان مبارزه ندارد مگر اینکه آب و برق قطع کند و زنان و کودکانشان را بکشند.
 
حسینی‌همدانی اظهار کرد: برای ماندن این ارتشیان خود در بخش‌های مختلف آنها را از آمدن لشکر وقوای حزب الله می‌ترسانند که اگر بروند آنها می آیند در ضمن نباید فکر کنند که آمریکا غیر از کمک تسلیحاتی کمک دیگری به شما می‌کند.
 
وی با بیان اینکه آتش سنگین جبهه مقاومت تمام موجودیت صهیونیست را به خطر انداخته، تصریح کرد: آمریکا خود درگیر مسائل خودش است و در آن معطل مانده است.
 
این مسئول بیان کرد: محور مقاومت در سرزمینی به وسعت بیش از ۲۰۰ میلیون مترمکعب و جمعیتی بیش از ۱۵۰ میلیون نفر در مقابل رژیم غاصبی است که ۱۰۰ برابر کوچک‌تر و جمعیتی بسیار کمتر دارد و امروز دست محور مقاومت در مسائل راهبردی بالاتر و برتر از دشمن صهیونیستی است.
 
وی متذکر شد: برای بار سوم در این چند دهه این رژیم منحوس به فروپاشی کامل نزدیک شده است و چیزی که مسلم است که ملت مظلوم فلسطین پیروز اصلی این میدان خواهند بود.

 

انتهای پیام
captcha