انتقاد امام جمعه سرفاریاب از نبود ورزشگاه
کد خبر: 4175011
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

انتقاد امام جمعه سرفاریاب از نبود ورزشگاه

امام جمعه سرفاریاب با انتقاد از نبود ورزشگاه در این شهر، گفت: مسئولان استانی و شهرستانی این معضل را حل کنند.

حجت‌الاسلام محمد زاعی‌پور، امام جمعه سرفاریاب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام محمد زاعی‌پور، امام جمعه سرفاریاب امروز، 21 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سرفاریاب، اظهار کرد: بزرگ‌ترین عملیات فلسطینی‌ها و مقاومت آنها برای عزت و افتخار، برای دفاع از خاک خود بوده و حملات به مردم دلیل برضعف قدرت اسرائیل است که توان مقابله را نداشته و این هنر آنهاست که مردم بی دفاع را بمباران کنند و بدانید که اسرائیل یک بازنده است.

وی از دیپلماسی ایران جهت ارتباط برقرار کردن با کشورهای مسلمان که از این اقدام فلسطینی‌ها حمایت کردند، تشکر کرد و افزود: رسانه‌های خارجی به شدت در تلاش هستند جوانان را به انحراف بکشانند.همچنین دشمن کانون صمیمیت خانواده را نشانه گرفته، مردم و مسئولان نسبت به این قضیه حساس باشند و مواظبت کنند.

امام جمعه سرفاریاب با اشاره به 24 مهرماه، روز پیوند اولیا و مربیان، بیان کرد: اولیا و معلمان باید با هم هماهنگ باشند و در اجرای تربیت صحیح تلاش کنند.

حجت‌الاسلام زاعی‌پور در ادامه با بیان اینکه مسئولان جهادی شب و روز نشناسند و در رفع محرومیت‌زدایی تلاش داشته باشند، تصریح کرد: دولتمردان باید خواست مردم و اقشار مختلف جامعه را پاسخ دهند و از مناطق محروم و کم برخوردار غفلت نکنند.مسئولان به وسیله همین مردم صندلی و پست را به دست آورده‌اند، پس لازم است مسئولان به شکل جهادی و انقلابی به داد مردم برسند و مشکلات آنان را حل کنند.

وی با اشاره به مشکلات آب بخش سرفاریاب، گفت: آب شرب این شهر کیفیت لازم را ندارد و گفته شده که غیرکارشناسی صحبت شده نه این طور نیست این آب غیرقابل شرب هست و برای حل مشکل این بخش همت جهادی و انقلابی می‌طلبد.مردم با دست نوشته‌ها اعتراض خود را اعلام کردند و خواهان حق خویش شدند.

امام جمعه سرفاریاب در پایان با اشاره به ۲۶ مهرماه، روز تربیت بدنی و ورزش، از نبود ورزشگاه در این شهر انتقاد کرد و گفت: وظیفه مسئولان استانی و شهرستانی است به صورت عملی سرفاریاب محروم را مورد توجه خاص قرار دهند.

انتهای پیام
captcha