رژیم اشغالگر قدس در حال فروپاشی است
کد خبر: 4175015
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

رژیم اشغالگر قدس در حال فروپاشی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز با عملیات طوفان الاقصی مشخص شد این مسأله رو به احقاق است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوصو رژیم جعلی اسرائیل، اظهار کرد: معظم‌له فرمودند «شکست غیرقابل ترمیم»، زیرا رژیم صهیونیستی چگونه می‌تواند جنایات خود را فراموش کند و چگونه می‌تواند طوفان الاقصی را فراموش کند.

وی افزود: چند سال قبل رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز با عملیات طوفان الاقصی مشخص شد این مسأله رو به احقاق است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: طوفان الاقصی نتیجه ظلم رژیم غاصب صهیونیستی است که نمایان شده و در حال حاضر در حال تحمیل شدن به مردم غزه است سیلی محکم‌تری را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با یادآوری ۲۴ مهرماه روز عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: ارتشیان غیور در همه ادوار انقلاب ولایت‌مداری خود را بر همه ثابت کرده‌اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، افزود: براساس منویان مقام معظم رهبری وظیفه ما زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا است، زیرا خدمت به شهدا و خدمت به خانواده شهدا وظیفه اساسی همه ماست.

وی در آخرین بخش از خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به حضور بیش از چهل ساله خود در خدمت انقلاب و نظام، اظهار کرد: بیش از چهل سال است که در خدمت انقلاب و نظام هستم و همگان می‌دانند بیش از پیش در این سنگر بوده‌ام، برای من دعا کنید، زیرا به دعای خیر همه شما نیازمندم.

انتهای پیام
captcha