راهپیمایی مردم نایین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4175044
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

راهپیمایی مردم نایین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم شهرستان نایین همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و به شکرانه پیروزی مبارزان فلسـطیـنی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم نایین در حمایت از مقاومت فلسطینبه گزارش ایکنا از اصفهان، امروز، 21 مهرماه پس از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین در شهرستان نایین برگزار شد.

مردم این شهرستان با حضور در این راهپیمایی، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، بر شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم این رژیم و شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غده سرطانی در عملیات طوفان الاقصی تأکید کردند.

در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این خصوص آمده است: «مشت آهنین فلسطین و گروه‌های مقاومت، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر دارد و سستی لانه سست‌تر از عنکبوت و شکستن هیمنه پوشالی و دروغین این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار ساخت.

این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به وضوح ثابت کرد که دوران بزن در رو، به پایان رسیده است و اگر از اسرائیل کوچک‌ترین غلطی سر بزند، تل‌آویو و حیفا از سوی جبهه بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

یادآور می‌شود، عملیات پیچیده ترکیبی، غرورانگیز و افتخارآفرین طوفان الاقصی ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکره نیمه‌جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند. این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحنه نبرد را به‌طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.

فاطمه نصیری نائینی

انتهای پیام
captcha