مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر ممتاز در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4175105
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر ممتاز در اردبیل برگزار شد

در راستای حمایت از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و مسئولان آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر ممتاز در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از ایثار استان اردبیل، در راستای حمایت از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و تشویق آنان به کسب علم و دانش، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و مسئولان آموزش و پرورش استان 21 مهرماه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد.

داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در حاشیه این مراسم و در گفتگو با رسانه‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران در عین اینکه باید الگویی تمام‌عیار از نظر علم و اخلاق و تدیّن باشند، باید خودشان ادامه دهندۀ راه پدرانشان باشند و در این مسیر از کسب علم و دانش و فضایل غافل نشوند.

نوری افزود: به حول و قوه الهی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان از سرآمدان و نخبگان هستند و هر سال برای تشویق این عزیزان، طی مراسمی از دانش‌اموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل می‌شود.

وی تشویق دانش‌اموزان شاهد و ایثارگر را روشی اثرگذار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بر اتخاذ شیوه‌هایی خلاقانه برای تعمیق و نهایدنه‌سازی فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در بین نسل‌های جدید تأکید کرد.

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر را از نظر علم و اخلاق و توجه به امور دینی نمونه دانست و بر حمایت کامل آموزش و پرورش از این آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha