پویش ختم جمعی «نورالقرآن» در گیلان اجرا می‌شود
کد خبر: 4175210
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

پویش ختم جمعی «نورالقرآن» در گیلان اجرا می‌شود

پویش یک‌ساله ختم قرآن «نورالقرآن» توسط بانوان عضو بسیج رسانه گیلان با هدف محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن اجرا می‌شود.

تلاوت قرآناعظم پرتوبین، دبیر اجرایی پویش قرآنی نورالقرآن در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، درباره جزئیات اجرای پویش یک‌ساله ختم قرآن «نورالقرآن» اظهار کرد: این پویش توسط بانوان عضو بسیج رسانه گیلان با هدف محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن اجرا می‌شود.

وی افزود: سهم قرائت هر فرد روزی دو صفحه است، به این صورت که ۳۶۰ بار آن را به صورت همگانی و یک‌بار هم به صورت فردی ختم می‌کند و در طول یک‌سال در مجموع ۳۶۱ بار قرآن به صورت کامل همراه با تفکر و معرفت قرائت می‌شود.

پرتوبین گفت: طریقه قرائت به این صورت است که برنامه‌ریزی ختم قرآن به صورت فایل فشرده برای کسانی که خارج از استان هستند، ارسال می‌شود و برای شرکت‌کنندگان داخل استان هم برنامه چاپ شده، ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 200 نفر برای شرکت در این پویش عمومی اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: تصمیم برآن است که در راستای محکومیت عمل شنیع هتک حرمت قرآن، ان‌شاءالله این زنجیره قرآنی ۳۶۰ نفره گسترده‌تر شود و اعضای بیشتری در این پویش دسته جمعی ختم قرآن شرکت کنند لذا علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش به شماره ۰۹۱۱۵۵۹۲۳۸۸ پیامک ارسال کنند تا از فیض این ختم همگانی برخوردار شوند.

انتهای پیام
captcha