برگزاری آیین تکریم مشاهیر و سرآمدان میراث فرهنگی در یاسوج
کد خبر: 4175342
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

برگزاری آیین تکریم مشاهیر و سرآمدان میراث فرهنگی در یاسوج

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری آیین تکریم مشاهیر و سرآمدان حوزه میراث‌ فرهنگی این استان خبر داد.

نشست مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، سعید طالبی‌پور، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه 22 مهرماه در نشست با آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان، اظهار‌ کرد: همایش آیین تکریم مشاهیر و سرآمدان حوزه میراث‌ فرهنگی این استان برای اولین‌بار با هدف رویکرد اثرگذاری در فرهنگ تمدن ایران زمین در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد از برنامه‌های مهم این اداره‌کل است، افزود: این برنامه به همت این اداره‌کل و همکاری استانداری استان، بنیاد ایران‌شناسی، دانشگاه یاسوج و بنیاد نخبگان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه آیین افتتاحیه این همایش در روز سه‌شنبه، ۲۵ مهرماه در محل دانشگاه یاسوج ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود، اظهار کرد: تجلیل از مشاهیر، ارائه پژوهش‌های برتر در حوزه میراث‌فرهنگی، برگزاری جشنواره صنایع‌دستی و پخت غذاهای محلی از برنامه‌های مهم این آیین تکریم است.

انتهای پیام
captcha