شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرز‌های اردبیل هستیم
کد خبر: 4175591
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرز‌های اردبیل هستیم

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیداری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده مرزبانی استان انجام شد، گفت: شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرز‌های استان هستیم.

دیدار با فرمانده مرزبانی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۲۳ مهرماه، به همراه «جلال آفاقی»، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضائی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با سردار «سید شاهین اسمعیلی»، فرمانده مرزبانی استان اردبیل دیدار کرد.

کثیرلو در این دیدار با اشاره به گستره زیاد نوار مرزی استان اظهار کرد: نیرو‌های مرزبانی استان با ایثار و شجاعت در جهت صیانت از مرز‌های میهن اسلامی جهادگونه و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند که الحمدالله این خدمات ارزشمند با بهره‌مندی از نیرو‌های متخصص و استفاده از ظرفیت‌های فن آوری‌های نوین بیش از پیش ارتقاء یافته و شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرز‌های استان هستیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به هجمه‌ها و توطئه‌های بی‌شمار دشمنان علیه ملت ایران هوشیاری و آمادگی مرزبانان را از مهم‌ترین راهکار‌های مقابله با دشمنان دانست و افزود: تشکیلات قضایی استان هموراه تلاشش بر این است تا با کمک و پشتیبانی از اقدامات مجموعه مرزبانی استان، گام‌های مؤثری در حفظ و ارتقاء امنیت استان برداشته شود.

در ادامه نشست سردار سیدشاهین اسمعلی، فرمانده مرزبانی استان از حمایت‌های دستگاه قضایی از اقدامات مرزبانی در تأمین امنیت مرز‌های استان قدردانی کرد و آن را پشتوانه مرزبانان استان برشمرد.

انتهای پیام
captcha