حوزه هنری انقلاب اسلامی ۲۰۰ سالن فعال سینمایی دارد
کد خبر: 4175645
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

حوزه هنری انقلاب اسلامی ۲۰۰ سالن فعال سینمایی دارد

رئیس سازمان توسعه سینمایی سوره گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در ۲۴ استان کشور ۲۰۰ سالن سینمایی فعال دارد.

حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان توسعه سینمایی سورهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی، حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان توسعه سینمایی سوره در آیین افتتاح رسمی پردیس سینمایی مهر ارومیه طی سخنانی با اشاره بر اهمیت توسعه فرهنگی جامعه گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در ۲۴ استان کشور ۲۰۰ سالن سینمایی فعال دارد.

وی افزود: سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری در دو سال گذشته در ۱۲ شهر کشور افتتاح سالن سینمایی مجهز داشته است که در همین راستا در حال حاضر یک سوم آثار سینمایی توسط حوزه هنری در کشور اکران عمومی می‌شوند.

رئیس سازمان توسعه سینمایی سوره ادامه داد: سینمای انقلاب و اکران فیلم‌های ارزشی با موضوع‌های مختلف که در شان و مقام خانواده‌های ایرانی باشد از وظایف اصلی سازمان توسعه سینمایی سوره است که این سازمان به غیر از ساخت سالن‌های سینما، تولید آثار سینمایی فاخر، استعدادیابی و تربیت نیروهای ماهر را با تاسیس باشگاه‌های فیلم‌سازی در دستور کار خود دارد که در همین راستا امسال نیز با شش عنوان فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شرکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: از سال آینده ساخت و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی شامل سالن‌های سینما، گالری‌های هنری، زمین بازی کودکان و فروشگاه‌های کتاب بخشی از رویکرد جدید سازمان توسعه سینمایی سوره است که در کل کشور اجرا می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha