اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران در کرمان
کد خبر: 4175693
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران در کرمان

مدیرکل انتقال خون کرمان از اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف افزایش ذخایر خون و ترویج فرهنگ اهدای خون برگزار می‌شود.

پویش اهدای خون ورزشکارانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان از اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهرماه به مدت یک هفته با هدف افزایش ذخایر خون و ترویج فرهنگ اهدای خون خبر داد.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش کرمان در همه حال نشان داده که علاقه‌مند به مشارکت در کار خیر و نجات جان انسانهاست، افزود: اهدای خون توسط ورزشکاران و چهره‌های شاخص ورزشی سبب الگو گرفتن جوانان از آنها و ترویج فرهنگ اهدای خون در میان مردم می‌شود.

شکوهی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشکاران طیف وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند، امیدواریم در این هفته شاهد مشارکت بیشتر ورزشکاران، ورزش دوستان، هیئت‌های مختلف ورزشی و جوانان در امر خداپسندانه اهدای خون در سراسر استان باشیم.

مدیرکل انتقال خون استان در پایان گفت: پایگاه‌های اهدای خون سراسر استان آماده خدمت‌رسانی و همکاری با فدراسیون‌های مختلف ورزشی و جامعه ورزشکاران و ورزش دوستان برای پیوستن به پویش اهدای خون ورزشکاران، هستند.

انتهای پیام
captcha