پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری در پی جنایت اسرائیل در غزه
کد خبر: 4176370
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری در پی جنایت اسرائیل در غزه

آیت‌الله‌‌العظمی مظاهری در پیام تسلیت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، این اقدام ددمنشانه را اعلام مرگ انسانيت و وجدان اخلاقى دانست.

آیت‌الله‌العظمی مظاهریبه گزارش ایکنا از اصفهان، حضرت آیت‌الله‌‌العظمی مظاهری در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار کودکان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی، پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيم

حوادث هولناک اخير در غزه مظلوم كه به دست رژيم سفاک و غاصب اسرائيل انجام پذيرفت، استمرار بيش از هفتاد سال ستم و ظلم آشكار بر فلسطين و پاره تن امت اسلامى بود؛ ولى جنايت بى‌شرمانه ديشب در حمله ددمنشانه به بيمارستان غزه را كه در نتيجه آن صدها كودک و زن و مرد مظلوم، بيمار، بى‌پناه و بى‌دفاع به شهادت رسيدند، بايد اعلام مرگ انسانيت و وجدان اخلاقى به شمار آورد.

اين مصيبت فاجعه‌بار در طومار مظلوميت فلسطين، قدس و غزه هيچ‌گاه جبران و فراموش نخواهد شد و اگر مجامع جهانى و دولت‌هاى ساكت در قبال اين فجايع بزرگ انسانى به شيوه ناپسند خود در حمايت از رژیم اشغال‌گر و  جنايت‌كار اسرائيل ادامه دهند، قطعاً بحران‌هاى بزرگترى در پيش رو خواهد بود كه دامان آنان را نيز خواهد گرفت.

از خداوند عزيز و منتقم، عزت و امنيت مسلمانان و نابودى رژيم غاصب و قصاب صهيونيستى را مسئلت مى‌كنيم. لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم.»

حسين المظاهرى

2 ربیع‌الثانی ۱۴۴۵

۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

انتهای پیام
captcha