بنیاد شهید اردبیل دستگاه برتر اجرای پروژه‌های جشنواره شهید رجایی
کد خبر: 4176738
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

بنیاد شهید اردبیل دستگاه برتر اجرای پروژه‌های جشنواره شهید رجایی

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی ایثارگران در جشنواره شهید رجایی برگزیده شد و داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان توسط استاندار اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت.

تقدیر از مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از ایثار(پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران) اردبیل، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در هجدهمین دوره جشنواره طرح شهید رجایی، به عنوان دستگاه برتر در اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۱ برگزیده شد و داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، 29 مهرماه توسط استاندار اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت.

متن لوح تقدیر اهدایی به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به شرح زیر است:

««بسمه تعالی»
جناب آقای داور نوری
مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل

به‌همت و تلاش مجموعه کارکنان و مدیران آن دستگاه و بر اساس نتایج نظام سنجش و ارزیابی عملکرد و در جشنواره «شهید رجایی سال ۱۴۰۱» عنوان دستگاه برگزیده در اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی ایثارگران را احراز نموده‌اید.

بدین‌وسیله و با اهدای لوح یادمان از زحمات و مساعی ارزشمند صورت‌گرفته در جهت اعتلای عملکرد سازمانی تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است در سال «مار تورم، رشد تولید» با توکل به خداوند سبحان در راستای نهضت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان موفق و سربلند باشید.

دکتر سید حامد عاملی

استاندار اردبیل

داوود شایقی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر جشنواره شهید رجایی».

انتهای پیام
captcha