شرکت دانش‌آموزان البرزی در «رویداد نوآوین»
کد خبر: 4176833
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

شرکت دانش‌آموزان البرزی در «رویداد نوآوین»

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری رویداد استانی نوآوین در این استان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این رویداد در دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای، طراحی، عکاسی، تدوین، هوش مصنوعی و... شرکت می‌کنند.

«رویداد نوآورین»

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری رویداد استانی نوآوین در این استان خبر داد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در اقدامی نو و با تشکیل بنیاد ملی نوجوان به دنبال رقم زدن کارها و اتفاقات خلاقانه برای نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: بنیاد ملی نوجوان تشکلی به‌نام نوآوین را برای تجمیع ظرفیت این تشکل‌ها و اقدامات متمرکز رسانه‌ای، اعتقادی و اجتماعی و سیاسی مطابق الگویی چون شهید آوینی در مدارس پسرانه شکل داده و تشکل دختران حاج قاسم نیز در مدارس دخترانه ایجاد شده است که البته در البرز این رویداد ویژه پسران مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه در تشکل نوآوین به دنبال جذب نوجوانان و دانش‌آموزان دارای توانمندی و مهارت در حوزه‌های مختلف هستیم، گفت: در این رویداد از توانایی دانش‌آموزان فعال در قالب تشکل‌هایی چون بسیج و انجمن‌های دانش‌آموزی نیز بهره خواهیم برد.

ولائی‌برحق توضیح داد: دانش‌آموزان جامعه هدف با شرکت در این رویداد در دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای، طراحی، عکاسی، تدوین، هوش مصنوعی و... شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رویداد نوآوین برای اولین بار است که در استان برگزار می‌شود و برنامه‌ای است که همزمان مهارت و آموزش دانش‌آموزان را ارتقا می‌بخشد و در کنار آن رقابتی سالم بین آنها ایجاد می‌کند، گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد باید عدد یک را به شماره 09372287445 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha