اساتید و فرهنگیان فارس به اجلاس سراسری نماز دعوت هستند
کد خبر: 4177030
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

اساتید و فرهنگیان فارس به اجلاس سراسری نماز دعوت هستند

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از اساتید حوزه و دانشگاه، محققان و فرهنگیان برای شرکت در سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» دعوت به عمل آورد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارسحجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» از عموم اساتید حوزه و دانشگاه، محققان و فرهنگیان و دستگاه‌هایی که در پرورش دانش‌آموزان استان فارس دعوت به عمل آورد.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه در قالب رساله دکتری، مقالات علمی، پژوهش‌های کاربردی و مطالعات تطبیقی برگزار می‌شود، آخرین مهلت شرکت در این اجلاسیه را 15 آذرماه سال جاری اعلام کرد.

سقاچی با تصریح اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود ار از طریق پایگاه اینترنتی noor.namaz.ir به دبیرخانه اجلاسیه ارسال کنند، گفت: نیمه دوم آذرماه 1402 نتایج این اجلاسیه از طریق پایگاه www.namaz.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در پایان یادآور شد: در پایان این اجلاسیه از صاحبان 110 اثر برتر با اهدای جوایز قدردانی می‌شود و چکیده اثر آن‌ها در کتاب مقالات برگزیده اجلاس منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha