تخصیص دو هکتار زمین برای احداث مدرسه اوتیسم در سنندج
کد خبر: 4177201
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

تخصیص دو هکتار زمین برای احداث مدرسه اوتیسم در سنندج

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اینکه در امر آموزش باید عدالت رعایت شود، گفت: از سوی منتخبان و معتمدان مردم در پارلمان محلی شورای شهر سنندج ۲ هزار مترمربع زمین به کودکان اوتیسم برای احداث مدرسه اختصاص می‌یابد.

شواری اسلامی شهر سنندج

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، عزت رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج دیروز، ۳۰ مهر در نشست هماهنگی برای واگذاری دو هزار مترمربع زمین به اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان کردستان برای ساخت مدرسه کودکان اوتیسم، گفت: حمایت نسل آینده یکی از وظایف خطیر ماست و این مسأله ایجاب می‌کند که شرایط آموزشی برای تحصیل همگان فراهم شود.

وی با بیان اینکه کمک به توسعه مسائل فرهنگی و آموزشی از جمله مسئولیت‌های اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج است، افزود: شورای شهر و شهرداری سنندج هم در این راستا خود را مکلف می‌داند که پیگیری امور آموزشی دانش‌آموزان باشد که امیدواریم مورد قبول درگاه حق تعالی و رضایت همشهریان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج بیان کرد: توسعه امر آموزش در جامعه به گفتمان فرهنگی جامعه کمک می‌کند و جامعه‌ای علمی و پویا و سرزنده را شکل می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در امر آموزش باید عدالت رعایت شود، یادآور شد: فراهم کردن زمینه عدالت آموزشی و بهره‌گیری همه دانش‌آموزان از جمله کودکان دارای معلولیت از امکانات متناسب و به‌روز باید در جامعه انجام شود.

یادآور می‌شود؛ در پایان این نشست از سوی منتخبان و معتمدان مردم در پارلمان محلی شورای شهر سنندج مقرر شد که ۲ هزار مترمربع زمین به کودکان اوتیسمی برای احداث مدرسه اختصاص یابد.

انتهای پیام
captcha