ثبت‌نام آزمون مرحله دوم دوره ارزيابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آغاز شد
کد خبر: 4177299
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

ثبت‌نام آزمون مرحله دوم دوره ارزيابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: ثبت نام آزمون تجدیدی مرحله دوم «شفاهی» هجدهمين دوره ارزيابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کريم آغاز شده است.

سید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیسید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهارکرد:با توجه به تصمیم شورای توسعه قرآنی، ثبت‌نام آزمون تجدیدی مرحله دوم «شفاهی» هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از 29 مهر آغاز و تا ۳ آبان ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه فرصت نام‌نویسی پنج روز است، افزود:در این بخش همه کسانی که قبلا در هجدهمین دوره ثبت‌نام و به مرحله دوم آزمون «شفاهی» راه یافته‌اند، مجاز به نام‌نویسی هستند.

حسینی ادامه داد: افرادی که در مرحله اول «کتبی» آزمون سال جاری حضور داشته و پس از اخذ امتیاز لازم به مرحله دوم راه یافته‌اند، در صورت عدم ثبت‌نام برای آزمون آبان‌ماه، فقط از یک نوبت آزمون شفاهی سال بعد، معاف خواهند بود و در صورت ثبت نام، معافیت این گروه از حافظان برای سال بعد لغو خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اطلاعات افراد قبلا در سامانه آزمون ثبت شده، نیازی به بارگذاری مجدد مدارک شناسایی و تحصیلی در این مرحله نیست.

انتهای پیام
captcha