۱۲ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در کردستان به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 4177369
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

۱۲ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در کردستان به بهره‌برداری رسید

۱۲ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار سنندج، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و جمعی دیگر از مسئولان استان امروز، یکم آبان ماه در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی

به گزارش ایکنا از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز، یکم آبان در آیین نمادین بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی که در دبیرستان نمونه دولتی مولوی ناحیه دو سنندج برگزار شد، طی سخنانی ضمن قدردانی از همراهی همه دستگاه‌ها در جریان تعلیم و تربیت گفت: این امر موجب وفاق همه آحاد جامعه و سبب نشاط و پویایی مردم می‌شود.

وی شرایط آموزش‌و‌پرورش کردستان در سال تحصیلی گذشته را شرایطی بسیار مناسب دانست و افزود: در سال گذشته دو جشنواره کشوری بزرگ را میزبانی کردیم اما کردستان مستعد میزبانی‌های بیشتر در عرصه ها و آوردگاه های مختلف ورزشی و سایر حوزه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان،دولت سیزدهم را عامل اتفاقات مثبت در عرصه ورزش دانش آموزی دانست و با اشاره به طرح شهید سلیمانی به عنوان یکی از کلان طرح‌های این حوزه، بهره برداری از ۵۹ پروژه در مدارس کردستان را بسیار ارزشمند ذکر کرد.

وی به همراهی خیرین در تحقق این پروژه‌ها نیز پرداخت و افزود: ورود مساعد و بانشاط و نیکوکارانه خیرین به حوزه ورزش دانش‌آموزی از برکات طرح شهید سلیمانی است.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه خوشبختانه زمینه درخشش دانش‌آموزان کردستانی در عرصه‌های قهرمانی روز به روز بیشتر فراهم‌ می‌شود، گفت: نبوغ دانش‌آموزان و حمایت آموزش‌و‌پرورش از آنان با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، سبب رشد همه جانبه ورزش دانش‌آموزی خواهد شد.

افشین خوشگوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در ادامه بهره‌برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در مدارس استان را سبب ایجاد پویایی و نشاط در مدارس دانست و با بیان اینکه همه تلاش این معاونت معطوف آماده سازی زیرساخت های ورزشی در مدارس شده است، گفت: طرح شهید سلیمانی سبب ارتقاء چشمگیر سرانه فضای ورزشی در مدارس استان شده است.

وی با اشاره به ۱۲ پروژه افتتاح شده، عنوان کرد: بر این اساس و در استمرار طرح شهید سلیمانی، ۱۰ چمن مصنوعی، ۱ کلاس درس تربیت بدنی و ۱ کف پوش فضای باز با بیش از ۶ هزار مترمربع در اختیار دانش آموزان استان قرار می‌گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: بانه، بیجار، دیواندره، سروآباد، سریش آباد، قروه، و نواحی یک و دو سنندج؛ شهرستان ها، نواحی و مناطقی هستند که این ۱۲ پروژه امروز به صورت همزمان در آن مناطق به بهره‌برداری می‌رسد.

یادآور می‌شود؛ در پایان برنامه و پس از تقدیر از تعدادی از دانش‌آموزان و خیرین، به صورت نمادین چمن مصنوعی دبیرستان نمونه دولتی مولوی با حضور مسئولان افتتاح شد و دانش‌آموزان در آن به بازی پرداختند.

انتهای پیام
captcha